bisayabloggers

111326232410393389

In Uncategorized on April 11, 2005 at 4:31 pm

gi-atay man ni oi!

Perteng kapuya nako rong adlawa oi! ambot na lang nagsugod ang akong adlaw alas singko pa lang sa buntag. ay dili diay kay wala ko gipakatulog sa akong sakit sa tuko tuko. pastilan na lang gauyd. bisang unsang klaseng tambal na lang ang akong gi-inum wa lang gihapon nabaskog sa akong mga gipang inum.

Naay Maalox, Pepto Bismol og TUMS. Pagmata nako ganinang buntag mura gayun kog naglepstek og pink sa akong ngabil. Mga alas dos naman cguro tong akong pangatulog. Homan mata og alas singko para sa akong trabaho magsugod og alas siyete hangtung sa alas dos sa hapon.

Nanaog ko sa silong timpla og kape dayun tan-aw sa og balita sa TFC. Walay pulos! Nitaas nasad ang presyo sa gasolina ingon ni Korina Sanchez sa TV Patrol. Homan ang pliti sa taxi erkon P30 pesos na intawon. Wala pa nilarga ang taksi naa na kay utang sa drayber. Way pulos ni!

Pagtan-aw nako sa oras agay mag alas sais na. Dagan dagan ko nisaka sa taas, Adto dayun sa banyo. Wisik wisik sa tubig nga pirting bugnawa. Ayayayay. Asa naman ang init nga tubig oi! Homan og ligo ilis na dayon kay basin mabilin sa bus. Naglagot ba juds ko tanang tao sa balay tulog pa sa akong paghawa. Mau pud unya pag uli nako. Tulog na sad silang tanan.

I hate double shifts!

Pero por da lab op da pelepens maningkamot gayud og maniobra aron makapalit og tiket pauli s Pilipinas karon Pasko. Hay, kalami na lang gauyd magpasko sa Pilipinas. Hala dagan dagan gayud ko kay hapit na ang bus sa bus stop. May nalang natrapik kay nakaabot pa ko. Matulog lang ko sa sulod sa bus. Layo layo pa man ang akong trabahuan.

Unom ka oras sad ang akong trabaho. Sa cosmetic og facial surgery. Kung sa binisaya pa, dili beautician ang imong kahinanglan kungdi magicaian. Homan sa unang trabaho sakay na sad ko og bus padulong sa Richmond. Naa didto ang akong ikaduhang trabahuan.

Alas tres hangtud alas onse sa gabii. Katulugon na gyuds ko. May na lang dili kaayo bisi sa akong ward. Nagblog blog lang ko. Pagtan-aw nako balik sa orasan alas onse na guyds.

Gudnyt na.

*Paumanhin po sa mga di nakakaintindi.

Leave a Reply

