bisayabloggers

111387192770896448

In Uncategorized on April 19, 2005 at 8:00 am
strayk kagahapon!!!

makasapot jud ning “transport pahulay” uy. da-an nakong nakabalo adto pang byernes [abril kinse dos mil singko] nga na-ay gihugon-hugon na strayk na mahitabo sa lunes. wala lang ko mabalaka kay na-a man gihapon ga-byahe na pila kabook sakyanan, mga bus ug jeep, na-a pa jud lrt.

pagka-lunes sama sa naandan, nigawas nako sa balay paingon sa akong gitrabahuan sa ortigas mga alas sais y medya [6:30am]. nag-alas siyte [7:00] na lang wala pa gihapon ko kasakay kay grabe na kapuno ang mga bus, nagkabit na ang mga pasahero sa jeep para dili lang ma-late, inilugay pa kung kinsa maka-sakay una.

salamat, nakasakay ra jud ko sa kwarentay singko minutos nakong para ug bus. pero sulod sa bus, haskang puno-a, sobra pa sa sardinas ang kapiot sa sulod. nagsagol pa ang baho ug perfume sa sulod sa bus. gatindog tawon ko gikan sa philcoa hangtod sa ortigas, maayo gani kay dili trapik sa edsa, hapsay ug dire-dretso ang among byahe. wala kaayo nanghawoy ang akong tiil.

pag-uli nako pagka-gabii, gibahak, wala pa gihapoy bus pa-byahe paingon fairview, napuno and robinsons galleria ug puro malanday ug munomento nga byahe. ni-abot pa ko ug baktas sa mrt para lang makasakay ug byaheng fairview. nakasakay tuod ko, pero sama sa gihapon, gatindog lang gihapon tawon ko sa bus pag pa-uli sa balay. ang makasapot kay nagsugod na ug byahe ang uban drayber na nag-strayk nga nakadugang na sa trapik sa edsa.

makasapot ba jud aning strayk uy, ug and makasamot sa akong kalagot kay nisugot na ang palasyo [el presidenti] na dugangan na pud ang minimum na pletehan sa mga jeep ug bus sa siyete pesos [p7.00]. ginoo ko, wa ba sila mabuang? mga pila ka bulan, apil na pud dayon ana ang mga tricycle, fx ug sunod na pud dayon ang mga taksi. hahaaaaaaaay… tanan na lang jud ani ni-umento na… sweldo na lang nato ang wa pah… makahilak man pud ta ani sa kalagot uy… waaaaaaaaaahhhhhhhhh…

  1. nah! mao na ni! dili na jud ko makaasawa ani! unsa na lang akong ipakaon sa akong pamilya? demet! 8)

Leave a Reply

