bisayabloggers

Pastilan!!!

In Uncategorized on April 19, 2005 at 5:58 pm

pastilan!

dako akong pasalamat kang buboy a.k.a cesar montano kay iya gayud gipasamot pagpakuyanap ang “pastilan!” pinaagi sa iyang salida nga panaghoy sa suba. lami ra ba gyud kaayo iyang pahiyom adtong katapusan, murag at home kaayo siya sa pagbugsay-bugsay sa suba sa loboc nga wala pa tawon nako nakita, ‘saon na lang. dili man gud ko taga-bohol B, taga-iligan ko, katong siyudad sa pikas isla — ang isla sa mindanao nga gibansagan sa taga-embahada nga amerikano nga posibleng next afghanistan daw. (excuse me???? wala siya kuyapi? afghanistan sa iyang pahak! pagkadakong ignorante! ‘saon na lang. maluoy ko sa iyang IQ.)

ays, taymsa. balik ta sa storyang pastilan. dili na ta mag-mind anang mga puting itlog (puti ba gyud kaha? hmmm…) nga tingali dili kabalo mo-ispel og “afghanistan”…

dili nako kahinumdom kung kanus-a nako unang nadunggan ang pamulong nga “pastilan” apan usa gyud siya sa mga pamulong nga nakahibalo ko nga ma-associate gyud nako sa mga bisdak. tingali, sa akong lola ko unang nakadungog aning maong pamulong. tingali, nadunggan nako akong yawyawera nga lola nga misayod, “pastilan na lang gyud nimo bataa ka, nganong kababaye nimong buhat, sipat man kaayo ka?” ay, ‘balo na lang gyud… basta, kahinumdom lang ko nga hastang lingawa kaayo nako adtong nadunggan nako si buboy nga ningyawit og “pastilan!”, mura gyud ko’g gigitik adto kay wala ko nagdahom. ikapila pa gyud ‘to niya giyawit. hastang gitik gyud. iapil pa nga didto sa salida, ingon siya…

“ang mga bisaya, adunay utok og mao’y among gamiton!”

amen. walay dapat mokontra! kay bisaya lagi…

  1. paboritong line baya na siyas wing d, dangs!:)

  2. ay ay ay! sakto mo dira!

Leave a Reply

