bisayabloggers

perst taym

In Uncategorized on April 20, 2005 at 4:36 am

perst taym

nakahinumdum pa ko tong nasa kolehiyo pa ko, perst taym nako nibisita ngari sa Maynila. kapoy kaayo! pastilan! haskang pagka-abuga! dugay kaayo mi nikagawas ug airport kay daghan kaayo ug tao nakapila. nag-abot na tanan kalagot sa mga tao. paggawas namo, maayo na lang naa na ang sundo. pero, mao pud lagi na abtan pud mi ug ting-panihapon na.

sa kagutom namo puwede guro namo mahurot ang hipopotamus na ging bulalo. šŸ˜€

pag-abot sa South Expressway, kay kotse man daw to amo gingsakyan unya kay gabii naman jud kaayo, grabe ka kulba sa ako hart oi. kay inig mamintana ko ligid naman sa truck ako makita. waaah..tinggawas na diay to sa mga truck. pastilan dolor!

wala jud ko ginglamian atong laaga to kay purte jud ka abog. purte pa jung kadaghan ug tao. mag cge lang ko ug katulog sa kwarto or sa sakyanan kay makatapol jud ngari. maka ingon lagi ka ug, “i shall never return ”

pero mao lagi ning gusto ta ug maayong pangwarta, pagkapila ka tuig pagka human nako ug college, ning lupad dayun ko ug Manila para mangita ug trabaho. aw! dili man ta maglisud kay hawud man mga Bisaya dri. Dili pud kaayo ma homesick kay daghan man diay Bisaya noh? pati sa taxi..pastilan! pati sa bar! hahaha!

magkitaay na lang ta ani sa airport pagka December inig ulian na para sa christmas vacation. usahay gani sa airport na lang pud ta ani magkitaay. šŸ™‚

aw..na homesick naman hinuon ko oi..layo layo pa baya tong disyembre..taym out usa ha. manawag sa ko sa akong Mama. šŸ™‚

  1. makahilak man sad ta ani, oi. na-homesick sad ko. mutawag sad kos akong mama’g papa, oi.:)

  2. huwaaat! ako pud mutawag sab ko! 8)

Leave a Reply

