bisayabloggers

sakay ko idro adto manila

In Uncategorized on April 22, 2005 at 10:15 am

sakay ko idro adto manila

matay, ug mosakay diay kag idro nya ibilin nimo ang imong sinelas sa ubos sa hagdan, inig gawas nimo wala naman diay diha ang imong sinelas sa?

buanga, wala raba ko ka balon ug laing sinelas.

paita aning manila no … ang mga dyipni sige lang gadali. wala pa ka kasakay mosagirit na. maaypa didtos iligan da, kay gahulaton pa kas dyip bisan tua pa kas inyong tugkaran nya siya didto nas iskina.

wala pa hinuon ko kasuway ug pangumprag utanon, kay bag-o paman mi abot. pero akong dungog ang binangan didtos amoa, binuok man daw ang baligya dinhi. palit kog batong nang … aw kuan diay, pabili po ng sitaw manang, magkano po? lima. lima? limang piso? oo limang piso. aw barato raman diay, parehas ra diay sa ato limang piso ang bangan. hindi! limang piso ang isang piraso!

sadya hinuon ning manila kay daghang mall. wala rabay mall sa iligan. duna mi didto Gaisano pwerting gamaya. ug trendline pud pwerting daghana, pero gagmay pud. adto nya ko mall karon makalugar. storya nya ko diri unsay akong makit-an. maayo unta makakita kog artista … he he he

Bambit

  1. piskot! nag-soge ra ko’g katawa sa imo entry, oi.:) padayon, bai!:)

    tama ka, ai. sa iligan kay igo ra nimo pakpakan ang dyipni unya maghulat gyud bisa’g naa pa kas layo. unya diris manila, ay, ayaw na lang…;)

Leave a Reply

