bisayabloggers

111435576895406117

In Uncategorized on April 24, 2005 at 7:51 am

BisMus ako!
by BabyPink

Usa ko nga Muslim (Meranao to be specific). Midako ko sa usa ka lugar kung asa ang sinulti-an kay kung dili Meranao kay Bisaya. Sa tinuod lang kay daghan sa mga parehas nako ug ka-edad nako nga Meranao ang dili kahibaw ug Binisaya. Kasagaran man gud kay Tagalog ang among gina-gamit kung dili man gani Meranao. Siyempre, naa sad uban nga naka-eskwela o midako sa mga lugar nga Bisaya ang sinulti-an maong kahibaw sila.

Midako ko nga sige’s kataw-an sa akong mga ig-agaw kay sila man gud tanan (both sides nako) kay maayo gyud sa Bisaya kay midako man sila halos tanan sa Iligan ug sa Kolambugan kung asa parehong Bisaya ang mga tawo. Usahay man gud kay pakaang-kaang sad akong Binisaya ba. Kaming mag-igsoon man gud kay sa Marawi gyud midako, sa MSU Campus gyud. Although around 55% sa MSU community kay Bisaya, more often than not, ang mga Meranao kay Tagalog ang gina-gamit. So, abi sa uban nga mga tawo ug bisan akong mga ig-agaw kay wa gyud tawon ko’y knowing anang Bisaya. Usahay kay kung mag-Binisaya ko kay makuratan sila nganong kahibaw ko. Naa man gani uban nga bisan ug Bisaya-on nako, mag-Tinagalog gihapon. Ai, giahak!

Maong pag-abot nako diri sa Manila ug daghan sa akong mga na-amigo sa dorm kay mga Bisaya, pirting lipaya nako! Mag-sige mi’g Binisaya unya dili ko nila kataw-an kung mamali ko usahay kay sila man sad mamali usahay! Hahahaha!:) Unta, dili sad ko kataw-an dinhi. Ai, sulayi lang! Hehehe:)

Bitaw, proud kay ko nga kahibaw ko’g Binisaya. Bisan ug dili gyud tawon ko pure Bisdak, basta ako gina-declare nga usa ko nga… BISMUS!!! Bisayang Muslim! 🙂

Mabuhay ang mga Bisaya!!!:)

  1. bilib juds ko nimo Babypink… proud and loud to be BisMus hehehe

    ana ba ayaw ikaulaw kung kinsa ka og unsa ka sama nako dabawenya bisaya gayud!

  2. BisMus… coolness!

  3. ‘sus! proudness gyud! hehehe:)

  4. hi babypink, Assalamu Allaikum Wahramatullahi Wahbarakato! great to know a fellow-msuan blogger!! i’m a dansalanon too…miakala ako mambo sa msu…

  5. wa alaikumus salaam wa rahmatullahi wa barakatuhu, samuel.:) wow! so osto ah? miyakapiya-piya!

    kanus-a ka naa didto?:)

  6. babypink, since 1979 – 1987…so ama aken na former employee sa COA-MSU. roo ako miakagraduate sa elementary ago high school. da ako makataros sa college sa MSU upama taman bo 3rd year ka mia kick out kami mapasad ko student’s strike ami in 1986. tuminransper ako sa IIT, roo ako miakagraduate sa college.

    insakto pa ba meranao nako? 🙂

  7. wow! perfect imong meranao! panalo!!!:)

    wa na ta nag-abot kay march 1986 na man mi mi-transfer sa MSU. and, i just turned 6 that time sad. hehehe:)

    daghan gyud tingali ka’g kailas MSU ba. sooo nice to meet you po.:) would you know kuya nestor aliman?:)

Leave a Reply

