bisayabloggers

drama kaayo

In Uncategorized on April 24, 2005 at 12:46 am

drama kaayo

lisod man kaayo na naa kay uyab na naa sa layo. lisod kaayo mag-maintain ug isa ka long distance relationship labaw na sa akoa na KSP kaayo ko sa akoang uyab.

drama au mi ug istorya sa kasingkasing. makahilak ko. wa man nako na gi-expect na mauyab nako tong lakiha. diri ko gaiskwela sa quezon city ug diri na sad ko gatrabaho. ako uyab taga-mindanao (pareha ming duha) dayon didto na gyud siya ever. di sad siya ganahan diri motrabaho, puros lang daw gastos ug di siya maka-save.

kiat-kiat lang gud to ato na time kay medyo naka-get over na ko adto sa akong wa’y klaro na ex na taga-manila ug tagalog kaayo (isa sa mga kalagutan nako sa iyaa kay feeling superior lagi siya sa akoa kay bisaya ko dayon usahay di mapugngan na mogawas ako punto. ug iya ko binuangan. bulag gyud!). adto na time, murag wala lang…ganahan lang ko makig-istorya sa iyaa. hala…naunsa naman ni nauyab naman hinuon mi (ganahan biya ko kay at last makaexpress ko ug tarong sa akong kaugalingon ug dili ko conscious sa akong panulti pareha na gud ming bisaya). mag-duha na mi katuig, ug most of the time long distance. pait kaayo.

naa bya ko’y pagkaselosa ay. ambot, ginatry bya nako na dili magselos. pero kay ako ang tipo na tawo na di ganahan maglaag-laag kauban ang daghang tawo…ug siya, well…daghan siya mga barkada ug ganahan siya molaag kauban sila. di na sad old issue sa amoa ang love triangle. di man sa palakero siya, daghan lang ganahan sa iyaa na babae kay carinyoso lagi ug buotan daw. giatay. mao gani nauyab mi tungod ana. cool lang ko. di man sad ko mopakialam sa iyaa usahay, unless kung mathreaten na gyud ko. pero kabalo bya na siya na napungot na ko niya labaw na kung maglaag-laag siya kauban ang kanang mga kiatan na mga babae ug iya mga crush. lalaki bya na, usahay dili ang tarong na ulo ang gamiton. ginaassure man ko niya. ug ako sad, di ko ganahan mawala ako trust sa iyaa.

pero moabot na bitaw nang panahon na usahay awayon nako siya kay di nako makapugong ba. nagkadugay mas nainsecure ko. di man nako ginapakita. ako lang nang ginapagawas sa akoa kaugalingon…ug karon ani na blog.

karon, naa ako uyab sa cagayan de oro. naa daw sila whatever na gimik/seminar kauban iyang mga amigo. medyo napungot lang ko kay wa man lang gyud ni text. lami kaayo luokon tong lakiha. duha na na kaadlaw na galaag sila kadagabi sa mga “bar.” ambot oi. napungot na gyud ko. di gani ko ganahan motext.

ana ang mga tawo diri na okay lang daw ang molaag usahay. kasabot man ko ba. kasabot gyud kaayo. kaso babae sad gud ko, di man sa low maintenance kaayo ko sa tanan. usahay gusto sad ko maasure ako feelings towards sa iyaa ba, ma-placate ako trust sa iyaa. pero ambot oi. kadala sa kakapoy sa trabaho ug sa kinabuhi ug sa emotional constipation, lami kaayo mohilak.

giatay.

(gisulat ni inlee, karon gabii na napungot siya sa iyaang uyab)

  1. na! giatch gyud nang LDR usahay, ai. sige lang, ihilak lang. mas maayo ng pagawson.:)

  2. lisud gayud ang long distance ek ek chu chu. haha based on my exprience hehehe

    hurot kwarta sa text, long distance, emails ek ek chu chu

    pero labs man mau taasan ang pasensiya

    maayong adlaw!

  3. daghan lagi igo??

    ughh apil nako ato? hahahahahaha

    hay globe,smart,sun,tmobile ug pldt ra dyud ang madato aning style nato.

  4. pait jud bitaw nang long distance nga walay kusgan na pundasyon inyong relasyon. murag naa mo sa layo dili aron i-build up inyong future na kamong duha pero arong lang i-build up inyong indibidwal na career. maybe you should ask yourself if this is the kind of relationship you want. mubo lang baya jud ang kinabuhi, gamay lang ang oras na pangitaon nimo ang imong kalipay. =]

  5. usa ray tubag nako ana (dala na pud yagayaga to cheer you up):… PUSLAN MAN! BEER PA ‘DAY! hehehehe

  6. infernez pud bya sa akoang uyab, sakto man na individual careers ang among ginauna. pero naa pud mi sa point na while gatry mi ug reach sa amoang individual goals, ga-lay out na namo ug foundation para sa amoang future…and that means living out lives of our own, and sacrificing the pleasure of being together every single day. i think we’re both blessed to be in this relationship and as of the moment, there are other responsibilities and obligations we have to fulfill too.

    it’s not a question of whether this is the relationship i want…this is the relationship i have and i am willing to fight for it.

    bitaw, seryoso ra au…sakto si manong samuel, BEER PA!!!

Leave a Reply

