bisayabloggers

111449509262014754

In Uncategorized on April 25, 2005 at 10:44 pm
kakapoy oi.
perteng kapoya. bag-o ra nahuman akong shift. gahuwat pako mahuman akong officemate na c Goldie sa iya shift para maubanan ko nya mutan-aw sa isa ka apartment duol diri sa office. gusto ko mulakaw kay 3 pa sya mugawas pero init kaayo. makapaso ang init! ala una pa intawon. lisod kaayo ning layo kay kag gipuy-an nya dako kaayo imo gasto sa taxi. nya maulaw nako mangayo sa akong daddy pag mashort ko sa kwarta. maski dili masuko akong daddy, dili man gani mangutana nganong wa nakoy kwarta maski bag-o pa gasweldo pero maulaw na jud ko. dili ni tungod sa pride, maulaw lang jud ko kay baga na kaayo kog nawong! buot huna-hunaon ako man gani muhatag sa iya, wala man gani na sya nangayo sa ako nya mashort pa nuon ko nga wa koy gibuhi!
haay lisod jud ning dako na ka noh, daghan kaayo ug responsibilidad nga imong atubangon. maski dili ka ganahan, cge na lang kay unsaon taman dako naman ka. mao na lang ganing mubalhin na lang ko ug duol sa office para makasave ko ug gamay na money, mao lagi ning gastador ta ba nya di kabalo mubudget. nisuggest lagi akong ubang officemates nga mag-apartment na lang daw mi. murag di ko ganahan. mas ganahan ko ako lang, autistic baya ko nga pagka-tawo. gisamokan na gani ko sa apartment nga gipuy-an nako karon kay wa koy privacy. ok ra man ang mga tao sa apartment pero mao lagi ning autistic ka. dili ko ganahan storyahon ko kanang dili ko ganahan makigstorya, dili ko ganahan disturbohon ug gabasa ko. dili lang kana, OC pa jud ko.
naah samot.
mas maayo nang ako lang isa kay basig dili madugay makinarwasay nya or magsabunutan. lisod na. kapoy ning alanganin kag edad, di pa ka tiguwang di na sad ka bata. wa ka kabalo kung asa ka paingon, unsa ba jud imong gusto buhaton sa imong kinabuhi. mahadlok ka musunod sa imong mga damgo kay basin ug madagma lang ka. ang pangutana sad kung imong sundon, naa sad ba kay paingnan? lisod ning way kasiguraduhan ang kinabuhi. nagkalisod napud diri sa office kay grabe na ang pressure, murag kada semana naay update. unsay pagtuo nila sa amo naay superpowers? daghan kaayo ginademand, bahala dako ang sweldo kulang lang intawon. nya dili lang jud sya tungod sa kwarta, dili man kana ang punto ba. maabot kaha na namo ang expectations nga kanunay na lang nagataas?
maabot tingali pero mamatay nalang tingali ming tanan kay walay pahuway. so wala pa diay ko nahuman sa akong quarter life crisis. matud pa ni sealdi wala nay tawag ang mga crises karon, crises na lang na sila. sakto.
kanus-a pa ba ni mahuman???
  1. nah! neber sey neber sis! sugod lang ng sugod! mubo lang ang kinabuhi, ayaw usa kamatay, ders mor to kam, hehehe, =] daghan pang kakapoy na panghitabo na muaabot, pero daghan pud kalipay nga naghulat,ana man ang mabuhi,struggle to seek happiness, =]

  2. tama gyud ka, burpday gurl, ai. lisod gyud ning wa’y klaro kung tiguwang na ta or bata pa. unya kit-an na nato ang kadaghan sa responsibilidad ba. ug ulaw na gyud kaayo mag-sige’s pangayo sa ginikanan! lech*!

    kaya lagi na, bai! padayon lang!:)

  3. kung mahal magtaxi magjeep diay hehehehehe

  4. Asukar Amen!:)

    BabyPink Uwaw jud!

    Shawty My shift starts at 3:30AM so i have no choice but to take a cab 🙂

  5. hay, mao gyud… 😦

Leave a Reply

