bisayabloggers

111483611515460398

In Uncategorized on April 30, 2005 at 12:42 pm

NGANO MAN BISDAK????

BisDaK…. Bisayang Dako…

Madunggan nako ni usahay sa mga naga away.

&*$#%! Bisaya kang Dako!

Or kung lalum ra kaayo ang imong gigamit na bisaya.

BisDaka nimo uy!

Dinagamit pud nako ni na terminology labi na kung tawagun ko sa akong letseng filipino teacher para magbasa sa atubangan sa klase.

Ma’am bulol biya ko magtagalog, bisdak man gud ko.

Pero kay peste man tong teacher namo sa filipino tubagun pud ko niyang.

Ms. ****** pakiulit ng sinabi mo. (this means na itagalog nako ang akong gi ingun)

Pero kay gahi man kog ulo ug gusto lang pud nako siya pasuya-un,

Im sorry ma’am but i would just humiliate myself if i read tagalog infront of the whole class. I am a BISDAK and i cannot read something in tagalog as much proficieny as you do.

At bakit ka naman nagsalitang ingles, Ms. ******

English is the universal language Ma’am, i pressume you fully understand and even use the language yourself.

Wala na nitingog ang akong teacher.

Pero ang akong pangutana (lisud lagi ning bata ta ba daghang pangutana), ngano BisDak??? Ngano Bisayang Dako man dyud? Ngano dili man BisMay para Bisayang Gamay? Unsa ba ang naka dako sa mga Bisaya? Ang atong tinggog? mata? ilong? tiil? kamot? dalunnggan? baba? Unsa man dyud ang naka dako sa mga bisaya?

Ako dyud ning gi huna huna samtang naghimo ko sa flash button. Salamat sa Dios murag kabalo nako ngano BisDak ug unsa ang dako sa mga bisaya. Ug salamat pud na naa natay bisayabloggers kay mashare nako ni sa akong mga igsuong Bisdak pud.

Amigo, Amiga, Duko kamo gamay.

Niduko naka????? Duko ba!!!!

Mana?

Karun ingnan tika, Dako noh?

Tando dayun!!!!

Tama ko noh??

Dako ang atong kasing kasing!

  1. salamat sa imong pagduaw sa akong blog. sa tinuod lang dugay na man pud ko nangita ug mga sinugbuanon nga blog. hinaut unta nga imo ning mapadayon. saludo ko nimo. Mabuhay si Ayeza ug ang uban pang mga bisdak bloggers!!!

  2. ang bisdak..bow. =)

Leave a Reply

