bisayabloggers

111486232300612711

In Uncategorized on April 30, 2005 at 8:15 pm

Usahay (kanta man na no?)

Hala! Nahimo lagi ni! yeheeeey! Salamat kaayo ha Ayeza. Time out sa diay, mi sulod lagi ni siya sa ako blog pud, or mao ba? He he he, not sure how this thing works. Anyway, he he, maninguha pud ko na mag binisaya, but if usahay(kanta man na no?;->) dili nako ma completo pag bisaya, ako lang sagol-sagolon ha?!!!

Kanang, pwede ba mag load ug hulagway(o, Ludabi to sa?) dinhi? ako daw probahan…

Image hosted by Photobucket.com Wow! pwede jud diay! He, he, he. Kanang ila-ila sa ta, okay ra? Bitaw, pwede mo mu visit didto unya sa ako weblog ( http:///www.logbet.blogspot.com ) para makakita sad mo kung unsay akong gi pang hisgot-hisgot ngadto! hala, pwede mag avertise ako blog? hala, sorry ha, if dili pwede, ingna nya lang ko.
And if pwede sab, maka encode pud mo mga comments if ever dili mo ganahan sa inyo nakit-an.

Bitaw oy, Ness bitaw ako binunyagan oi… inyong silingan diri sa Cebu .. Tig -tig ra gud (tig himo BAlay, simbahan, kapilya, kasilyas ug uban pa)- in short-*** arkitekto***… sa tinudanay lang, naa jud ko Lapu-Lapu. Pag bantay-bantay mo ha, kay bacin mugawas akong pag ka liwat ni Lapu-Lapu.. he he bago ra baya nag :”Kadaugan sa Mactan” diri, miadtong Abril 27, meirkoles. Anhi nya ta amo ha. Just beep and/or email lang unya.

Sukad pa sa una hinoon, gusto jud aning pinulungan na bisaya, caso lang kanang mag lisod ko pag gamit kaayo kay lagi kulang man ko sa kihibalo sa uban pa nga mga words, mao nga mag hinay-hinay ra ko pag sulti…usahay ra(kanta lagi na oy!). Mi adtong gamay pako, magsige ko paminaw mga balak sa radio , kami duha ako mommy(daoy ingles man to oi), kanang, nindot kaayo and mga balak ug mga kanta (huni) oooy! exacto ko sa? adtong mga panahuna. In fact, oppps! kanang daoy, pasaylo-a sa ko karon ha, malimot pa jud ko musulti ug pure bisaya… kanang asa na gani ta ato?…

Sa dili pa ko madugay dinhi u yawit, ako na lang tingali putlon… mag sige pa lagi ko kasayop gud! Kanang, kita-kits nya ta usab dinhi ha, ako jud nga paninguhaon-kanta pud na sa?- na mag binisaya ko anywhere i go ayyyyyyyy! unsaon!

Sige na ha, break sa ko. Nalipay jud ko kaayo ining higayona na maka apil ani inyong grupo. As in! Sa sunod, mag chikka pa ta ug daghan ha. he he he… Bye usa karon ha, hangtud sa sunod… Lipay jud ko! SALAMAT AYEZA- you are the best!

  1. mabuhi ta mga bisayang dako! haha! =)

Leave a Reply

