bisayabloggers

eins

In Uncategorized on June 2, 2005 at 10:23 am

ang kani tanan, giyawyaw ug gihimo ni sealdi adtong gabii na init kaayo ug dili siya makatulog.

Image hosted by Photobucket.com

pasensya na, first attempt in drawing a short comic strip. (mano-mano gamit ang photoshop 7.0)

novice pa au ko aning photoshop ba. taman ra man gud ko ug edit ug pictures gamit ang pag-“edit” sa color tones ug hues, pag-erase sa mga (ginoo ko!) facial blemishes, ug small manipulation/attempts at drawing freehand. ang original ani ako gi-sketch sa akoa notebook. balak unta nako i-scan na lang dayon i-“ink” using photoshop. kaso wa man ko scanner intawon, mao ako na lang gi-draw ug usab, freehand sa photoshop gamit ang mouse. kalisod oi! ug mao inani ang nigawas. di man nuon layo sa akoang tinuod na drawing, ang problema lang kay…di ko kabalo modrawing ug pareha na nawong. halos tanan ako doodles di pareha, as in, no two drawings have ever been alike and i don’t think naa’y ko’y enough talent para ana. so mao lang ni na attempt. naa bya ko’y plano maghimo ug isa ka series na inani ug style. ang title kay: “ang pagyawyaw sa isa ka babaye na napungot”. ug ang title ani na strip kay: “hinumdumi ang uyab nimo na gatagad”.

a little side story: i drew this while getting a bit frustrated sa fact na wa nitext ako uyab. hay ginoo ko. nitext bya kaso wa nasad ni reply. nakatulog tingali ug usab tinagad sa akoa reply while ako gipagawas ako frustrations sa pagdraw ani. hehehehe.

  1. ::sealdi::

    galing talaga! at least you were productive when you were bored hehehe

    musta na?

  2. busy ug bored. azn. 😀

Leave a Reply

