bisayabloggers

Yabag

In Uncategorized on June 26, 2005 at 1:06 pm

Yabag

Yabag‘ o ‘wa sa tuno’ (english meaning: out of tune)

Usa nako sugdan kining akong post ,mamalihug sa ko sa inyo mga palangga nga ayaw intawon i-spell check akong mga i-yawyaw dinhi ha? palihug lang:p

May sagol kini ug english ug tagalog. Actually, sa maynila na mi nangadagko pero akong nanay ug tatay parehong bisdak! Ofcourseeeee!!:)

Tubag sa request sa atong founder nga si Ms.Ayeza, ato kunong hisgutan ‘why we blog?’ simple ra kining pangutana ha,pero lisod tubagon,hehe. Seriously speaking,hangtud karon deli pa guihapon klaro sa akoa kung ngano nag-maintain ko ug blog. Deli man matawag kining akong blog ug Personal Journal kay as much as possible mao na akong i-avoid mag suwat ug personal feelings in public kay deli sad ko gusto makasakit ug feelings sa laing tawo. Nahinumdom ko sa pag -relaunced sa akong blog akong gui-alisdan ug title ug: My Very Worst & ‘Not So’ Very Worst Of Confessions’ Ingon akong amiga nga mura kuno ug ‘bayot’ ang tag-iya paminawon ang title,hehe Kung imong bisayaon kini mahimong: Ang Mga Pinakayabag Ug Deli Kaayo Yabag Nako Nga Kumpisal’ Ambot lang,pero ganahan dyud ko sa word nga ‘Yabag’. Siguro kay kanunay na nako mabatian sa akong amahan kini nga word nga ‘Yabag’. Mulakaw ko for example: ang pangutana sa akong tatay Instead of: Asa man ka padulong/paingon? Sa akong tatay: Asa man ka magyabagyabag? komikero kaayo liwat nako,nyahaha
Siguro kung mangutana mo sa akong tatay kung unsa ko pagkabata.For sure,ang iyang itubag ‘Ah, si Cherry,yabagon na!’ bwehehe

O karon kahibaw na kamo,kung ngano ganahan ko anang ‘Yabag’ word. So incase mabatian ko ninyo with this word,ayaw ka-offend mo ha? 😀

Usa pa diay sa akong mga paborits ang word nga ‘Pagarpar’ meaning ‘talkative,segi ug satsat,segi ug tabi or tabian. Deri na lang ko kutob kay basig makaingon mo nga pagarparon ko kaayo,hehe BUT before I go,binlan ta kamo ug sample sa akong pagkayabag. Hope you like it 😀

Sugdan nato atong semana ug katawa, O di vah? Have a nice week everyone!
—————–
Ang Padre

Tawo: Padre, nganong naa man ka’y daghang hinayhay nga bra, panty, ug blouses? Naa ka’y asawa?
Pari: Sus! Kung ang inyong limos ug amot ra ang akong saligan, dili ko mabuhi. Nanglabada ko no?!?!

Ang Amang

Magsugod kita sa mga pasahero sa barko,unya nikalit lang og bagyu……
Pasahero:mag-ampo kitang tanan,para maluwas ta sa kakuyaw!
Narrator:tungod sa ka kuyaw sa amang,gitawag niya si Lord…kay amang lagi….
Amang:un-lod!unlod banga-i mi
(oh lord!oh lord tabangi kami)
Pasahero:bay!!ato ning tabangan og kulata…Yahhh!

Ang Iro

Na-ay iro. Bright ka-ayo. Ingnon 2 + 2, mo tubag dayon
siya 4 ka aw-aw. Nakahibalo ang silingan,
gipangutana ang iro… 2 milyon + 2 milyon, ni tubag ang iro aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw aw-aw…………
Hangtod karon,
sige pag aw-aw ang iro niwang na ka-ayo.

Ang Bana

Himatyon nga bana: Day, Inig ka matay nako, minyo-i
baya si Pedro ha?
Asawa: Ngano man imong kong paminyo-on ni Pedro nga
imong man siyang kontra?
Bana: Aron mag-antos sab siya ug makabalos na gyud
ko.

Ang Driver

Driver: Noy, i-atras nako ang jeep. Ingna ko palihug kung mabangga.
Manoy: Oki! Sige, atras! Atras pa…sige pa! Atras gyud! Kana!
CrRaAaSsHh!
Manoy: Oki, bangga na.

Si Barok

Namisita si Barok ni Inday:
Barok: Day, dunggaba kining akong dughan aron imong makita kung unsa kadako akong pag higugma diha kanimo.
Inday: Kahambogero nimo barok oy!…wala gani ka patuli kay sakit, padunggab na hinuon…

Ang Anak

Anak: Unsay nang iskalator, tay?
Tatay: Hagdan saka kanaog.
Anak: Kanang elevator tay?
Tatay: Kahon sakyan pasaka kanaog.
Anak: Calculator, tay?
Tatay: ahh kana, wa pako kasakay ana.

Ang Hubog

Husband (hubog): Darling, atong CR ba mora’g gi-abat.
Wife: Ngano man?
Husband: Kay kada abli nako sa door, musiga ang suga.
Wife: Animal ka! Ikaw diay nangihi sa reef!

Ang Anak

Anak: Nay, nay, gidugo na lagi ko o.
Inahan: Aber, unsa may kolor kuno.
Anak: Mora man ug brown Nay?
Inahan: Uy paghilom diha bayota ka. Hala panghugas didto kay igit na.

Unsay imong imnon?

Tatay: Anak, paliti ko ug soft drink.
Anak: Coke or Pepsi?
Tatay: Coke.
Anak: Diet or regular?
Tatay: Regular.
Anak: Botelya or can?
Tatay: Botelya
Anak: 8 oz or litro?
Tatay: Ahhh Leche ka daghan pangutana, Tubig na lang.
Anak: Mineral, distilled or purified?

………..unya nakakita ko ug upos,natapos!:p
Inotherwords *END* 🙂 -CheH

  1. grabe nakong katawa, oi! piskot, luoyas iro, oi!:)

    salamat, cheh!:)

  2. wa juy makalabaw sa kayabag nimo day!!! LOOOOOL!!!

Leave a Reply

