bisayabloggers

rally sa Ayala

In Uncategorized on July 13, 2005 at 5:52 pm
RALLY sa AYALA
Image hosted by Photobucket.com
  1. dili ko apil…nag take lng ug pictures after sa akong shift ug naki chismis na pud…

  2. aws. abi nako. murag close up man gud kaayo pagkakuha 😉

  3. nag laga ko ganiha ug tul-an sa baka lami kaayo ako ra unya to ishare ang recipe diri pero murag kabalo man siguro tanang bisaya mag lata ug baka…

  4. ako dili ko kabalo! hehehe ….

  5. funny gani kay ‘tong nagkuha ko ug pics mga tao nag tan-aw, basin abi nila reporter mi ni Jory…dili pa man kaayo daghan tao mao na makaduol pa sa mga naay flags…

Leave a Reply

