bisayabloggers

BISAYA MISIS KO!

In Uncategorized on July 23, 2005 at 11:00 pm
Bisaya Misis ko!

First pagkita namo, ang lalaki na-inlove. Gwapa kuno ko, puti. Apan naay usa ka question. Sigurado ba kuno kong bisaya ba gyud ko? Ambot, akong tubag. Unsa kuno’ng ambot. Ewan, giutro nakog tubag. Ang nanay ko taga Dipolog, tatay ko from Siquijor, so what do you think bisaya ba ako o hindi? Gahunahuna sya. Kay nahaluag english na akong tubag. Meaning, nasuko na ko. Hilom na lang sya, apan gangisi [murag buhi!]

Kapampangan akong bana. Dapit sa Concepcion Tarlac. Kabalo na ka. Naay gamay [hilas gud!]. In short, labad! Permanenteng mutaas akong kilay basta laiton na nyag mga bisaya. Kay kadaghanan kuno baduy muporma. Apan usahay tinuod man gyud. Kakita ko sa mga baye sa Siquijor katong nibisita mi sauna. Lain mananina. Green ag sayal, sapatos orange, medyas violet. Unsa man ron? Kaning butanga sa porma, usahay tinuod. Pero ug laiton nag mga bisaya sa akong bana, suko ko. Kay alang-alang, love your own household man gyud dapat di ba? Hasta kuno pag-pronounce ug english and tagalog, mga bisaya kuno trying hard ug gahi ang diction. Maong katong gaila mi, dili sya makatuo nga bisaya ko. Kay opposite kuno ko sa tanan. Hasta ag kutis nako, dili kuno pang-pier or pang-boksingero. Katong binata pa akong bana, ga-promise sya sa iyang kaugalingon nga dili sya mag-uyab ug bisaya, NEVER. Kay katulong kuno iyang tan-aw sa mga bisaya.

Pero sa tagalog pa: “kinain nya rin lahat ng mga sinabi nya..”

That’s when my husband met me. Dili gyud sya katuo. Labaw na tong nakit-an nya akong mama sa personal. Ha! Gwapa! Alang-alang, chabakano, mestisa espanol gud. Nalisang akong bana. Naa pud kuno diay gwapa sosyal nga bisaya. Nitaas napod akong kilay. To name a few were: Kristine Hermosa [from Cebu], Pilita Corales, Nova Villa, Annabel Rama and Manilyn Reynes. Vernie Varga and a lot lot more.

Mga talented bisaya sila: Aeigis, Vernie Varga, Romnick Sarmenta, Max Surban, Yoyoy Villame, Cynthia Patag ug daghan pa gyud.

As the day goes on, my husband realized that 50% of our son’s blood is bisaya. So sa pagkakaron, ang smile sa akong bana hangtod dalunggan, he’s so proud to tell his friends na… “bisaya ang misis ko!”

Ako proud ko nga bisaya ko. Ikaw, proud ba ka? =)

  1. ah basta ako proud ko! Bisdak kong dako, ngano gud diay? =)

  2. Maayong pag-abot diri sa Bisaya Bloggers, Nao!

    Tama gayud ka, bisaya jusd ta kay ngano man diay!

  3. ‘sus, sobra pas proud!!!:)

    pero makalagot baya gyud nang parehas sa imong bana ug mentality (sa wa pa siya nagbago ba). feeling high and mighty ang uban, dili kakita sa ilang kaugalingong kabaduyan ug ka-thick sa accent! oh well, saon ta man…:)

  4. Nasaag lang ko diri… gusto lang ko mohatag ug reaksyon… dili sa pagtamay sa mga tagalog o sa mga taga luzon noh…pero sa tinuuray lang… dali pa hinuon ilaron ang mga taga luzon kesa sa mga bisaya… kita kasabot ta sa ilang sinultihan…sila??? kasabot kaya???

  5. mam naomi, naa crush sa imo ang usa ka visitors namo kay nagbutang man siya ug link pasulod diri.

    ako pud na-gwapahan pud sa imo ug article nimo!

    http://www.CoolStuffDumaguete.net – bag-o man kini. pati ako bag-o palang mag-learn ba sa bisaya so sorry kung dili tul-id ang message nako. thanks.

Leave a Reply

