bisayabloggers

112286111442740257

In Uncategorized on July 31, 2005 at 6:50 pm
ulipon

gusto lang nako ipa-ambit kini nga kanta sa akong mga kaigsuonan na mga bisaya, ang title sa kanta, ulipon. usa ka banda gikan cebu, nga ginganlan nila ilang grupo the ambassadors ang nag-compose ug nag-arrange sa maong kanta. medyo na-ay pagka-joker gamay ni nga kanta tungod sa pulong “gugmang giatay”, pero sa pagka-tinood, serious, na-ay pagka-senti ni nga kanta. ako ni nadunggan kantaha samtang nag-guest sila sa myx niadtong july 23, 2005.

dugay-dugay jud nakong pangita sa internet ani nga kanta kay gusto nako madungan utro. ug nagpasalamat ko sa usa ka instructor sa msu-marawi, si marc palomares sa pag-email nako sa kopya (mp3 format) sa maong kanta. pero ang naka-problema lang kay ang mp3 naay palakpak sa katapusan unya na-a pa jud background sa videoke machine. pina-agi sa usa ka program nga goldwave, akong giputol ang kanta sa katapusan ug akong gipa-fade out gamay para lang dili na kaayo madungan ang maong palakpak sa mga tawo. mao ni ang lyrics sa ubos:

ulipon
(the ambassadors)

kung ikaw masayud
paminawon mo
kay kung pananglit
yam-iran mo
mga panun-paw pasalig ko
kung ugaling kalit kang mubiya
di ko kapugngan lawog kong mga luha
kay ikaw akong himaya
handumon ko matag karun ug unya
ikaw ang langit ug yuta ako pinangga… ahhhh…
oh lahh… aahhhh…

unya mihabol ang kangitngit
na giduyugan sa ulan
ug sa kalit lang nahanaw
ang bidlisiw sa adlaw

oh kahayag sa imong panagway
nga naulipon sa gugmang giatay
inday paminawa kabos kong gugma
nga kanimo akong igasa
dili ko man mahatag ang tanang bahandi
‘ning kalibutan apan inday unya intawon
hinaot nga naulipon sa gugmang giatay
ohhhh….

kung gusto mo ug mp3 ani para madungan pud ninyo kung unsa ka tsada sa maong kanta, i-email lang ko sa touchkey.badzkey@gmail.com o sa badzkey@yahoo.com. bisaya rocks!!!

  1. ganahan kaayo ko anang kantaha bai… dili ba “gugmang giatay” man jud ang title ana?🙂

  2. hello dante!

    kumusta na ka? kaw ba tung nibalik og eskwela og nikuhag nursing?

    musta man ang pag eskwela nimo?

  3. taga-i ko og lyrics sa gugma beh email lang jumz_68@yahoo.com… salamat…………

Leave a Reply

