bisayabloggers

SekreTo sa PonSiX

In Uncategorized on November 2, 2005 at 6:41 am

SekreTo sa PonSiX

five years ago (2000), kay kani laging mahiligon ta sa irc (kana gong chat2x… lol) kada human sa klase or bisan gali naa pay klase kay mo cutting jud and usahay mo absent or dili mo sulod kay mag chat2x sa irc.

dayog adto sa mga internet cafe bahalag dili makakaon basta makachat lang hehehe mao nay naungoan nako sauna. nya kada sulod sa irc channels walay laing pangitaon kungdi mga ngalan sa chix dayong click nya “hi, ctc?” dayong tubag sa mga chix “sure asl pls?” hantud nana sa hinatagay ug number nya magtelebabad or eyeball dayon ang resulta. hehehe

sa dihang nagchat ko naa koy nakit-an nga nindot kaayo ug nick ug sa walay pagduha-duha ako dayon siya gi msg. nya nibalos siya ug hantud nga ako siyang gitagaan ug numero sa among balay.

sa dihang nagstorya nami sa fon haskang kanindot sa tingog murag si kyla. ug nagpaila-ila dayon ko niya,. “im karyo and ikaw?” ug ni niingon siya nga “im jo”… nakaingon ko sa akong kaugalingon, oi nice name same name sa akong naila-ila sa fiesta sa inayawan that time nga pirti sang lamia hehehe…nangutana dayon ko niya “ga unsa ka karon?” niingon dayon siya ug “im horny” haskang natingkag akong dunggan sa akong nadunggan hehehe. nya nagpa george2x dayon ko. “mao ba, nya mana ka ug kaon?” ug niingon siya “kanang imo akong gusto kan-on”…. nanginit ko sa iyang gisulti nya ako siyang gisakyan sa iyang gusto. hehehe

ako dayon siyang gipangutana “unsa man atong buhaton?”… ug niingon si jo “phonesex ta”… kani laging wala pako kasuway anang butanga nagpatudlo ko ni jo, ug iyang kung gitudluan. haskang kanindot sa tingog daw pirting makatulo sa imong laway mapuno bisag baldi. hehehe

sa dihang saba na kaayo si jo cge ug “oooooohhhhh, ahhhhhh”… nadunggan nako nikalit pag-abli ang pultahan sa iyang kwarto ug sa kalit na shock si jo sa iyang nakita ug niingon nga “pa, nganong wala man ka manoktok?”… ug niingon iyang papa “hoi johnson amaw kang bayota ka, cge ko ug pangita nimo dia ra diay ka sa imong kwarto bayota ka cge ug telebabad… hala ibutang nana nya pagsukad na didto kay mangaon nata”…

haskang amawa…. wala ko makasabot sa akong gibati, nagkatawa ko nga nasuko nga naglibog hehehe…..piskot bayot man diay ang amaw…. pa jo-jo pa ang name sa amaw johnson diay ang name sa bayot hehehe…..

mao na akong kasinatian sa phonesex2x….mao na kamo pagbantay kay naay uban bayot pirting nindota ug tingog daw babaye pero haskang lakwi diay hehehehe

sa uban pang detalye….bisita lang mo sa akong blog: http://hatekaryo.blogspot.com

  1. hahahaha haskang lingawa….

  2. hehehe! lingaw… ni-adtong batan-on pa ko, wa pa ko kabalo unsa ng ponsix, until somebody called me after chatting, pareha nimo ako sab gihatag akong numero sa balay dayon nitawag ang kagwang ug gi-ingon niya ponsix daw, ingon nako, unsang ponsix, dayon akong gipanaog kay nahadlok ko.. ;))

  3. hala cge pa. hahahaha

  4. mao lagi…. makatagam hehehe

Leave a Reply

