bisayabloggers

Tambagi Ko Bi

In Uncategorized on November 2, 2005 at 8:52 pm

Nakadawat ko ug hangyo nga ing-ani ang unod sa storya:

Tulo na katuig ang milabay pagkatapos sa among panagbuwag sa akong uyab kaniadto. Gihigugma ko siya sa una ug siya usab kanako. Apan tungod sa mga personal nga problema, among relasyon wala molungtad ug dugay.

Niadtong milabay nga buwan, nakadawat ko ug text nga nangumusta nako. Apan wala nako kini tubaga. Gibaliwala nako ni tungod kay, wala man ko kaila ug wala sad magpaila ang sender niin.

Niadtong milabay nga domingo, mitawag ang tawo nga nagsigeg text nako. Siya diay to, ang akong x-uyab.

Mitugan siya nako nga gimingaw siya nako ug gusto niya ko nga makauban bisan ug usa lamang ka kabii.

Naglibog ko kung unsay akong buhaton. Ako bang tubagon ang iyang imbitasyon o kaha ako kining balibaran.

Unsay may imong mahitambag nako?

Ako sa akong kabahin, usa ra ang akong nahitambag niya: Kung nahigugma pa siya ato nga babaye nganong di man niya tagaan ug higayon nga mahibalik ang kaniadtong relasyon. Pero kung wala na, balibari na lang…..

Sakto kaha ang akong nahitambag niya?

Ka Webspy

Leave a Reply

