bisayabloggers

Tungod sa RJ45

In Uncategorized on November 15, 2005 at 1:11 am
Pag dominggo, giimbargohan gyud ko ni mama sa usa ka RJ45. Haay… nahanaw kadiyot ang kalibutan nako. Unsa na ang RJ45? Ambot ha, kung sakto ba gyud ang ngalan, pero, mao na ang wire nga gamiton sa computer aron maka-internet ka. Pobre ra man tawn mi… mao nga dial-up ra ning amo. Nakahibaw ko nga RJ45 ang ngalan ana tungod sa akong manghod… nakahinumdum ko nga nakamention siya ana nga term last year.
So, mao to. Nahanaw ang akong kalibutan pagkakadiyot. Inganan man ko ni mama nga “Sus, nawng na gyud ka ug internet!” Aww… ako sad nga maypagkapilosopa, naghuna-huna ko nga “Ngyek! Naa ba diay nawng ang internet? Abi nako liwat ko ni papa, pareho jud mi ug nawng. Nganong ang internet naman ang akong nawng karon beh?” Haha. Pilosopa gyud. Pero wla na nako gisulti ni mama kay labs man nako siya bisan nangluod ko niya karon.
Hahay…ug karon, kung mangutana mo gi-unsa nako pagblog… aww.. simpol ra na. Wala ko niadto ug internet cafe uy. Wala sad ko sa internet room sa among library karon. Wala sad ko nanghitch sa computer sa akong tita. Naa ra ko sa balay. Ayy… wala nako giikyas ang usa ka RJ45 ha… dili ko ana ka-“bad.” Minaruay lang gud. Nakahuna-huna ko nga naa pa man diay laing RJ45 sa telepono. Aww… akong gigamit pangconnect. Hehehe… wais pud.
Karon, nahibulong si mama nganong nakainternet ko. Ako cya giingnan nga “Naa pa bayay lain nga wire ma, kanang sa telepono.” Nitubag pud siya, “Aw, pwede diay na gamiton?” “O kaayo ma,” akong tubag niya. Nangyamiid akong mama, ug niingon “Sus, wla gyud diay tay round nimo.”
Hehehe… wala lang. Lisud sa diay magbisaya ug blog noh… karon pa ko ani. Sus, kung dili lang gyud tungod sa RJ45…đŸ™‚

Leave a Reply

