bisayabloggers

wa’y klaro.

In Uncategorized on December 27, 2005 at 5:08 am

this is my first blog here. and i love bein’ bisaya. i am ilongga by blood, and my tounge speaks fluent flowing ilonggo. but i love speaking cebuano too…i love the pounce that this dialect expresses. i love bein’ mistaken for bein’ hardcore taga-sugbo. in my line of job, it’s a lot easier to make clients feel comfortable as i shift from one tongue to another. but regardless which, it’s my pride to be a bisaya. ti mo!

ako nga ‘baye, mabaw ra ug kalipay. kadali ra mukatawa, kadali ra gitikon. pero pastilan, bisan unsaon, dili gyud makakatawa kung madungog kining mga way klaro nga panawgunon. (sagdahi ra ug sayop akong cebuano, dili biya ko taga-sugbo. hala, sa comment ra ko koreke, ok. basta karon, mu-praktis jud ko. ako ning higayon okey.)

unsang mga panawaga? (tama ba ni?)
number 1, madam. maglagot jud ko ani. mura man pud ta ug tiguwang nga matrona ani. (naa ba’y batan-on na matrona?๐Ÿ˜‰ basta, way pagdaut sa katigulangan sa katilingban, per ambot nganong mag-ngitngit akong panan-aw ug tawgon ko nga madam. mura ba ginabinuangan ra ko, gina-mock kung ininglison pa.

number 2, ‘day. laina pud ani uy, mura man pud ta way buot ug tawgon ani. okey ra kung mao jud na akong angga, unya kay dili man! mura ko’g katabang nga way buot.

number 3, ‘te. unya, tiguwang pa siya’g nawong nako. kinsa ko, iyang amo?

usahay, sayo sa buntag, sugaton na ka aning mga tawhana nga way pahinungod sa ilang mga pulong. tawon, kapoy biya mu-serbisyo, maayo jud ‘ta anang tawgon ta sa atong nga’n, o miss ba diha, o bisan ma’am na lang. hayy.

hinaut pa mga hingbasa aning wa’y klaro nako nga post, dili ko ninyo tawgon nga madam, or ‘day, or ‘te. tawga na lang kong kriminal.๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

